Welcome!

Hello dear music friends . Welcome to our Music Blog !!!

Just Enjoy it! and Feel the Music!

When something is deleted, please just ask for a reupload in the comments.
It makes no sence to upload it again when there is no need for.

Other nice comments are of course always appreciated <(^^,)>

Tuesday, August 26, 2008

Agnetha Fältskog - My Love My Life (1996)



Artist: Agnetha Fältskog
Album: My Love My Life
Year: 1996
Quality/Rate: @320 Kbps Mp3
Genre: Pop
Server: Rapidshare

Song title

CD 1

Introduktion
Jag var sе kдr
Utan dej, mitt liv gеr vidare
Sonny Boy
Allting har fцrдndrat sej
En gеng fanns bara vi tvе
Sе hдr bцrjar kдrlek
Om tеrar vore guld
En sеng och en saga
Jag skall gцra allt
Tдnk va’ skцnt
Mеnga gеnger дn
Tеgen kan gе igen
Jag skall inte fдlla nеgra tеrar
Drцm дr drцm och saga saga
Kanske var min kind lite het
Vart skall min kдrlek fцra?
Sе glad som dina цgon
Tio mil kvar till Korpilombolo

CD 2

En sеng om sorg och glдdje
S.O.S. pе svenska
Dom har glцmt
Visa i еttonde mеnaden
Tack fцr en underbar, vanlig dag
Nдr du tar mej i din famn
Disillusion
My Love, My Life
The Winner Takes It All
Never Again
The Day Before You Came
Wrap Your Arms Around Me
It’s So Nice To Be Rich
I Won’t Let You Go
The Way You Are
Let It Shine
Nu tändas tusen julejus
Pa söndag

Enjoy it!

Download Part 1
Download Part 2
Download Part 3
Download Part 4

No comments: